Thursday 29 September 2011

| jom sihat! bersama akak misi |

da lame rasenyer x exercise..
kalau kat skola dulu memang tiap2 petang boley dikatakan
ak turon padang skola...
ye lar kan...
kejap latihan hoki..
kejap latihan bola jaring...
kejap  latihan bola baling...
kejap latihan bola tampar...
pkol 3 da kn ada kat padang...
abis jew klas tmbahan, tros ciap2
pegi training...
lambat ckit jew kena bebel...
arghhh...xsuke!

kat matrik pulak da mula jarang exercise..
hehehe...
berat bontot agaknyer...
xp,mood bersenam tuh still ad,...
kenapa???
sebab kat matrik ramai abang2 ensem...
exercise sambil skodeng...
syok woo...
hahahaahaa...

emm...kat matrik dulu xde yang nk bebel...
so, jarang2 la tron jog..
lpas smayang subuh trus twon jog,..
(sbuh aku kol7 :p)
jog sorang2 kat atas trek..
syokk kot...
ramai abg2 ensem dok jog skali..
cuci mata ler gamaknyer...
hahaahaa...

lepas jew jog...
boley layan perasaan kat kolam..
hehehe...tang ni ler bez..
baling2 batu kt kolam..
hahaha...
skodeng org datim...
xpham btol ak.
ada jugak yer sggup bgon pagi2
semata-mata nk datim tepi kolam tuh...
uhh...watever!

jom sihat bersama akak misi!!
hahaha...kenapakah??
sekarang aku student kat ipts..
lagi la berat bontot ni kan...
hahahaha...
nk jog pom teramat lar malas!!!
eemmm...penah la ary tuh ak tron jog area taman aku nih..
2pon sbb aku tgh frust ngan balak ak...
klau dye buat hal...
memang ak akn rajin la twon jog...
bagi ak...2 jer cara ak nak ilangkan stress...

hari ni..aku pegi gym kat kolej aku..
hahahha...
sume hosmate aku gelakkan aku...
buang tebiat ke hape???
hahaha...
aku bkan nk buang tebiat...
xp,, nk buang kalori...
kui3...

excited giler kot masuk gym..
maklum ler,,..1st time...
nk handle barang2 kat gym tu pon xreti...
hahahaha...
memang  jakun giler la kn..
gadis kampong msk gym??
hahahaha...

ni ler gym tuh... :)
peewiittt!!!
abg negro terr...
tuff kot...
awwww!!!
miahahaha

 yen main tendang2..
hahahaa..
semangat!

saa :)
misi sihat..
hahaha

lepas ni..
jangan nak terkejut
sangat la
kalau badan i berketul-ketul..
tuff macam abg negro...
hahahaha
misi chat!!!
misi tuff!!
hahahaa



p/s:: sedang bersiap sedia tok sakit badan...
hahaha...sure pas nih..abis skit blikat!!

No comments:

Post a Comment