Thursday 29 September 2011

meja studykah??

assalamualaikum...

2minggu lagi da nak final..
bebudak umah aku sume dok stdy jew kejenyer...
on9 pon idok...tkot leka katanyer..
hurmm...aku jew rilek lagi..
syok jew dok tdoo...
syok jew dok tekan2 keyboard nih...
syok jew dok main game...

tekun sungguh dorang blaja..
sampai aku xde geng nk borak2..
hee2...xde sape da nk layan ak bebel..
soo...apa lagi...aku biarkan jer la jari ak 'bersuara' kat cni...
ngeeEEE3!!

haa...sebut sal study nih..
ak nk tayang ckit ak punyer meja study,,,.


bersepah!!!
bru kemas pon still bersepah..
ak pon xpaham kenapa...
miahahahaa~


 haaa....ni ler nota2 yang aku perlu abiskan 
sblom final nih...
korang rase sempat x dalam masa 2 miggu,
nk abiskan sume nih???
sape nk tolong saye????
sila senyum...!!
ngeEEE~


harta KMJ...
hahaha...korang ada??
xde kan??
sbb kunci ni kena anta b4 kua martix..
otak jaat ak ni nyer pasal..
aku still ley guna keychain cantik nih tok 
kunci rumah 77,jln pendita...




s.e.k.i.a.n

entry yang langsung tiade motif..haha

No comments:

Post a Comment