Wednesday 21 September 2011

xde tajuk!

hai...assalamualaikum :))
 da lame rasenyer 'jariku' xbersuara..
dan ari ni ak tetiba rase nak update belog nih..
aku xtaw nk taip hape..
xp, ak juz nk lahirkan ape yang aku rase sekarang..

hurmmm,,,,memang betol,
petang xd ak hepi sesangat,...
sampai sumer org ak nak citekan kisah ak a.k.a citew2 budusss aku,,
dan sekarang tetiba jew ak rase sedih sesangat...
nak nangis pon ade...KENAPA???



pernah tak kita terfikir..
macam mana HATI yang kecil ini..
boley menampung pelbagai jenis bebanan perasaan yg banyak??
perasaan sayang,sedih,cinta,kasih,riak,takbur....
dan...kenapa HATI ini terlalu mudah  terguris..
hanya disebabkan sesuatu perkara yang simple..



ye!! ak mmg terlalu mudah 'tacim'
even disebabkan perkara yg buduss2...
eeerrrgghhhhh....bodohnye ak rase diri ini...
kenapa aku masih lagi mengharapkan sesuatu yang belom pasti??
kenapa???kenapa???
kenapa aku terlalu mengejarnye??
kenapa aku tidak kuat??
tidak kuat untuk menempuh dugaan yang mendatang...
tidak kuat untuk mengharungi liku2 dlm kehidupan..
tidak kuat untuk menjadi seseorang yang tetap pendiriaan...



YA ALLAH..
bantulah hambamu yang serba kekurangan ni..
kuatkanlah semangatku..
tetapkanlah pendirianku ini...
bantulah ak YA ALLAH...

No comments:

Post a Comment